12 de setembre 2008

Una petita aventura d'estiu ...

... al Loira, a Orleans.
La meva germana feia una festa amb la seva companya (juntes, 100, la centaine !), i varen organitzar una baixada pel Loira (uns 14 km) amb una dotzena de kayaks.



La Montse no va poder venir, i a mi em va tocar de parella una simpàtica, dinàmica (i xerraire !) esportista. Amb la meva experiència i la seva empenta, hauríem d'haver arribat gairebé els primers.

Doncs, no: en aquest riu tan plàcid, vàrem bolcar a sota del principal pont d'Orleans, on hi havia uns remolins forts ! Sense una bona direcció coordinada (dos gallets massa experts ...), el kayak tipus banyera, amb tot el meu pes al davant, va picar de morro i una ona gegantina, gairebé d'un metre, em va passar per sobre i va omplir tot el kayak d'aigua.



Quin ridícul ... i sort dels salvavides.

Conclusió, compte amb les aventures, cal respectar sempre l'aigua !