02 de setembre 2010

Independència ? … si us plau !

Ahir a la nit, navegant, vaig trobar dos exemples simptomàtics del què passa a l'olla independentista.

Em sap greu, perquè miro, de tant en tant (amb un xic de masoquisme ...), programes com ara Intereconomia, per exemple (que just avui defensava la Legión i el Millan Astray !), i veig el feixisme i l'anticatalanisme radical, visceral, irracional, atàvic ... que s'hi propaga.

Sentimentalment, cada cop em sento més lluny d'aquesta Espanya i penso en la reacció contundent del Pepe Rubianes (el trobo a faltar ...).

Em sap greu, perquè els cants dels federalistes tampoc em fan trempar massa: acabo de penjar una nota sobre l'article de la Tura …

Em sap greu, doncs, perquè m'encantaria veure processos seriosos de construcció de catalanitat forta, oberta, potent, cooperativa, solidària, … i el què veig són aquests espectacles, dignes d'estudi a les Universitats o necessitats de ser acompanyats d'experts en coaching.

Quina pena … poc que avançarem, així !
La Rahola, un cop més, ho retrata de manera senzilla i comprensible ...








(extractes de la seva columna)
(cliqueu per agrandir ...)