10 de gener 2011

Per alguns amics meus: propòsits pel 2011, 2012, 2013, ...

Alguns amics em diuen que ho deixi estar, que ja ens ha passat l'edat, que ara hem de viure, que ara són els joves qui han de prendre el relleu, que nosaltres ja estem passats ...

A finals d'any vaig veure aquest article a La Vanguardia, sobre l'èxit del llibret de Stéphane Hessel, 93 anys, i ahir Llàtzer Moix també en parla. Vist el rebombori que ha causat a França, m'estranya que la Rahola encara no hi hagi dit la seva ...



Miraré de comprar el llibre (unes 30 pàgines, 3 euros, n'hauré de comprar 7 o 8 per amortitzar els costos de transport ... i pels amics !)



Intentaré seguir els consells del Llàtzer Moix.
Segurament els meus bons amics (i la Montse !), m'ho agrairan !





Recordo que ja fa molts anys, cap el 1992, Danielle Miterrand deia
que ser d'esquerres és revoltar-se contra la injustícia ...
(Le printemps des insoumis)